Punamustien viikkokatsaus: viikko 20

18.5.2021

PK-35 Vantaan kahden ottelun viikko tuotti lopulta kolme sarjapistettä.  Alkanut viikko sen sijaan on poikkeuksellisesti otteluvapaa, kun vastustajajoukkueen koronakaranteeni siirsi Ilves-ottelun seuraavan viikon puolelle.

Vieraspisteet Jyväskylästä

PK-35 Vantaa haki sunnuntaina tärkeän 1-3-vierasvoiton Jyväskylän Pallokerhosta. Kotijoukkue JyPK meni varsin heikkokuntoisella nurmella pelatussa ottelussa toisella jaksolla 1-0-johtoon, mutta Punamustien painostus tuotti nopeasti tasoitus- ja johtomaalin. Vierasjoukkueen osumista vastasivat Sanna Saarinen ja kahdesti osunut Oona Sevenius.

OTTELURAPORTTI

OTTELUKOOSTE

Ella Koivu maalinteossa EBK:ssa

Myös Punamustien yhteistyöseura EBK oli sunnuntaina tositoimissa naisten Ykkösessä. Espoolaiset ottivat vakuuttavasti selvänumeroisen voiton, kun turkulainen TuWe kaatui peräti lukemin 5-0. Espoolaisten neljännestä osumasta vastasi PK-35 Vantaan hyökkääjä Ella Koivu.

EBK:n pelit Ykkösessä jatkuvat tulevana lauantaina 22.5. vierasottelulla Haukiputaan Palloa vastaan.

Ilves-ottelulle uusi pelipäivä

PK-35 Vantaan otteluohjelmassa on tapahtunut yksi muutos. Tämän viikon perjantaille aikataulutettu ottelu Ilvestä vastaan siirrettiin jo aiemmin tamperelaisten koronakaranteenin vuoksi, mutta nyt ottelulle on löytynyt uusi ajankohta. PK-35 Vantaa – Ilves pelataan maanantaina 24.5. klo 19.00 Myyrmäen stadionilla.

Koronarajoitukset jatkuvat Uudellamaalla edelleen, joten ottelu pelataan kauden aiempien kotiotteluiden tavoin ilman yleisöä. Ottelua voi kuitenkin seurata suorana lähetyksenä Ruutu+ -palvelun välityksellä.