Punamustien viikkokatsaus: viikko 15

14.4.2021

Alkanut viikko on PK-35 Vantaan leirissä vuoden odotetuin viikko. Pitkä talvi- ja valmistautumiskausi on vihdoin ohi ja viikonloppuna pelataan jo sarjapisteistä. Punamustien osalta Kansallinen Liiga käynnistyy launtaina kotiottelulla Åland Unitedia vastaan.

Sarjakausi käyntiin lauantaina

Naisten jalkapallon pääsarjan Kansallisen Liigan uusi kausi potkaistaan käyntiin viikonloppuna. Pitkän talven yli jatkunut odotus päättyy, kun pallo pyörähtää liikkeelle Myyrmäen stadionilla. Punamustien osalta sarjakausi käynnistyy heti kiinnostavalla kohtaamisella, kun vieraaksi saapuu hallitseva Suomen mestari Åland United.

Sarjakauden avausottelu PK-35 Vantaa – Åland United pelataan lauantaina 17.4. klo 14.00 Myyrmäen stadionilla. Koronarajoituksista johtuen ottelu pelataan ilman yleisöä, mutta sitä voi seurata suorana lähetyksenä Ruutu+ -palvelun välityksellä.

Tilaa Ruudun katseluoikeuksia

Kaikki Kansallisen Liigan ottelut näkyvät viime kauden tavoin suorina lähetyksinä ja selostettuina Ruutu+ -palvelun välityksellä. Katseluoikeuksia voi nyt tilata myös PK-35 Vantaan kautta tukien samalla seuran toimintaa. Tarjolla on kuukauden, kolmen kuukauden tai kuuden kuukauden mittaisia määräaikaisia tilauksia. Kuuden kuukauden mittainen tilaus kattaa käytännössä koko lokakuulle asti ulottuvan sarjakauden.

1kk – 9,95€

3kk – 29,85€

6kk – 55,90€

Katseluoikeuksia voi tilata sähköpostitse osoitteesta info@pk35vantaa.fi

Joukkueen terveystilanne

Punamustien terveys- ja poissaolotilanne on sarja-avauksen kynnyksellä kaksijakoinen. Lauantain avausottelusta ovat varmuudella sivussa Aurora Troberg, Netta Koso, Emma Korkalainen ja Sanna Saarinen. Nelikosta pidempiin sivussa olleet Koso ja Korkalainen ovat hiljalleen tehneet kevyttä paluuta harjoitusvahvuuteen. Myös Laura Kölhi on palannut alkuviikosta harjoituksiin ja myös Anna Vlasoffia odotetaan vielä loppuviikon aikana harjoituskentille. Sairastelusta kärsineen Tuulia Mikkolan pelaaminen sen sijaan vaikuttaa epätodennäköiseltä.

Punamustien illalliskortit myynnissä

Elokuussa järjestettävän Punamustien varainhankintaillallisen illalliskortit ovat myynnissä. Illallinen järjestetään perjantaina 13.8. yhteistyössä paikallisen ravintolan Wanda´s Kitchen and Loungen kanssa. Ostamalla illalliskortteja tuet siis paikallisen naisjalkapallon lisäksi myös paikallista ravintolatoimijaa. Mikäli koronarajoitukset jatkuvat vielä elokuussa, siirtyy tilaisuus myöhäisempään ajankohtaan.

Lisätiedot ja tilausohjeet löydät TÄÄLTÄ.