PK-35 Vantaa ry valitsi uuden hallituksen ja aloittaa strategiatyön

15.1.2021

PK-35 Vantaa ry:n sääntömääräinen vuosikokous pidettiin etätoteutuksena perjantaina 15.1.2021. Kokouksessa hyväksyttiin yhdistyksen talousarvio alkaneelle toimintavuodelle, valittiin uusi hallitus ja seuran edustaja Naisten Jalkapalloliiga ry:n hallitukseen sekä päätettiin seuran strategiatyön käynnistämisestä.

Vuosikokouksessa käytiin läpi ja vahvistettiin PK-35 Vantaa ry:n alkaneen toimintavuoden talousarvio. Yhdistys toimii kaudella 2021 vahvistetun talousarvion puitteissa.

Toimikaudella 2021 nelihenkiseksi muodostuneessa hallituksessa jatkavat Samu Liski, Vilma Lario ja Pasi Oikarinen. Uutena jäsenenä mukaan nimettiin Jari Mäensivu, jolla on monen vuoden kokemus yhdistystoiminnasta PK-35 Vantaan naapurin Vantaan Jalkapalloseuran hallituksesta. Hallituksesta sivuun jäivät Markku Hynninen ja Marko Demidoff. Samu Liski valittiin jatkamaan hallituksen puheenjohtajana. Varapuheenjohtajaksi valittiin Vilma Lario.

Lisäksi kokous valitsi PK-35 Vantaan edustajan Naisten Jalkapalloliiga ry:n hallitukseen. Kymmenen liigaseuran edustajista koostuvan hallituksen tehtävänä on edistää naisten pääsarjan Kansallisen Liigan kehitystyötä. PK-35 Vantaata edustaa liigahallituksessa alkaneena vuonna Max Jansson.

Vuosikokous päätti myös yhdistyksen strategiatyön aloittamisesta tuleville vuosille. Suunnittelun alkuvuoden aikana työstettävässä ensimmäisessä vaiheessa valitaan PK-35 Vantaan toiminnan tulevien vuosien pääpainopistealueet.

Strategiatyön käynnistämiseen osallistuvat nyt valitut hallitusjäsenet Samu Liski, Vilma Lario, Pasi Oikarinen ja Jari Mäensivu sekä seuraa liigahallituksessa edustava Max Jansson ja seuran pitkäaikainen puheenjohtaja Markku Hynninen. Lisäksi strategian luomisessa käytetään tarpeen mukaan apuna ulkopuolisia asiantuntijajäseniä.