Neljän kotiottelun maaliskuu

1.3.2024

Neljän kotiottelun maaliskuu

PK-35 Vantaan valmistautuminen kohti 12.4. alkavaa Kansallista Liigaa jatkuu hyvää vauhtia. Ohjelmassa on vielä viisi harjoitusottelua, joista kaikki pelataan Punamustien kotikentällä Myyrmäessä. Maaliskuussa tarjolla on peräti neljä peräkkäistä kotiottelua.

Maaliskuun ottelut potkaistaan käyntiin tiistaina 5.3. klo 15.00, kun PK-35 Vantaa saa vieraakseen Helsingin Jalkapalloklubin. Ottelu pelataan poikkeuksellisena ajankohtana arki-iltapäivänä, mutta ottelujärjestelyt toteutetaan tavalliseen tapaan.

Samalla viikolla pelataan vielä toinen ottelu, kun hallitseva Viron mestari FC Flora saapuu Myyrmäkeen. Joukkueet kohtasivat toisensa jo tammikuun lopulla Tallinnassa ja tuolloin PK-35 Vantaa oli vahvempi lukemin 0–1. Punamustien edellisestä kotiyleisön edessä pelatusta kansainvälisestä ottelusta on vierähtänyt jo monta vuotta, joten nyt tarjolla on harvinaista herkkua.

Harjoitusottelu jatkuvat myös kahtena seuraavana viikonloppuna. Ensin Punamustien vieraaksi saapuu lauantaina 16.3. logokaima Pallokerho-35 Pihlajamäestä. Reilua viikkoa myöhemmin sunnuntaina 24.3. Myyrmäessä vierailee viime kauden päätteeksi Ykköseen pudonnut Turun Palloseura.

Liput harjoitusotteluihin maksavat aikuisille 10 euroa ja lapsille sekä alennusryhmäläisille (opiskelijat, eläkeläiset, varusmiehet, työttömät) 5 euroa. Alle 12-vuotiailla lapsilla on otteluihin vapaa pääsy.

PK-35 Vantaan kausikortit oikeuttavat sisäänpääsyyn myös kaikkiin Myyrmäessä pelattaviin harjoitusotteluihin. Mikäli kausikortteja ei ole ehditty toimittaa ennen ottelua, lipunmyyntipisteeltä löytyy nimilista sisäänpääsyyn oikeutetuista kausikorttilaisista.

LIPUT MYYNNISSÄ TÄÄLLÄ

MAALISKUUN HARJOITUSOTTELUT