PK-35 Vantaa & Nicehearts – Yhdessä hyvän asian puolesta 21.5.

15.5.2023

PK-35 Vantaa & Nicehearts – Yhdessä hyvän asian puolesta 21.5.

PK-35 Vantaa ja Nicehearts ry järjestävät yhteisen teemaottelun sunnuntaina 21.5., kun PK-35 Vantaa kohtaa Kansallisen Liigan kotiottelussaan Helsingin Palloseuran.

Nicehearts on vuonna 2001 Vantaalla perustettu tyttö-, nais- ja perhetyötä tekevä järjestö, joka tarjoaa monipuolista toimintaa naisille ja perheille sekä eri-ikäisille tytöille ja nuorille naisille. Sukupuolen moninaisuus ja itsemäärittely huomioidaan toiminnassa. PK-35 Vantaan ja Niceheartsin yhteisenä tavoitteena on tukea toistensa vaikuttavaa työtä naisten ja tyttöjen aseman edistämiseksi.

Tapahtuman portit avataan tuntia ennen ottelun alkua klo 16.00 ja luvassa on ohjelmaa sekä aktiviteettejä etenkin lapsille. Tapahtumassa järjestetään Niceheartsin toimesta myös arpajaiset, joiden tuotot menevät kokonaisuudessaan yhdistyksen toimintaan. Illan liigaottelu potkaistaan käyntiin klo 17.00.

”Urheilulla ja sen ympärillä tapahtuvalla toiminnalla voimme saada yhdessä aikaan paljon hyvää. Laitetaan yhdessä hyvä kiertoon ja kutsutaan kaikki mukaan. Yhdessä voimme vaikuttaa ja olla osa sitä muutosta, jota tarvitaan.” – Johanna Sjöholm, Niceheartsin toiminnanjohtaja

Kansallisen Liigan ottelu PK-35 Vantaa – HPS pelataan sunnuntaina 21.5. klo 17.00 Myyrmäen stadionilla.

Otteluliput ovat myynnissä TÄÄLLÄ.

VIP-LIPUT MYYNNISSÄ

Nicehearts-teemaotteluun on myynnissä myös rajoitettu määrä VIP-lippuja.  Erillisen VIP-tilan ovet avautuvat tunti ennen ottelun alkua. VIP-liput sisältävät lämpimän ruuan, alustuksen otteluun ja kahvitarjoilun ottelun tauolla. VIP-ruuista huolehtii paikallinen Cantina & Catering Bufedo.

VIP-tilaisuuden erikoisvieraana on suomalaisen viihteen monitoimimies Markku Toikka. Pitkän näyttelijän uransa aikana hänet on nähty niin valkokankaalle kuin teatterinäyttämöillä.  Muusikkona Toikka tunnetaan etenkin Lapinlahden linnut -yhtyeen jäsenenä. Mikrofoniin hän on tarttunut myös stand up -koomikkona.

35 euron hintaisia VIP-lippuja voi hankkia TÄÄLTÄ.