Katsojainfo: PK-35 Vantaa – Ilves pe 14.4. klo 19.00

12.4.2023

Katsojainfo: PK-35 Vantaa – Ilves pe 14.4. klo 19.00

Kansallisen Liigan sarjakausi 2023 alkaa perjantai-iltana Myyrmäessä. PK-35 Vantaan ja Ilveksen välinen ottelu on nimittäin myös koko sarjakauden ensimmäinen ottelu. Avausottelu pelataan perjantaina 14.4. klo 19.00 Myyrmäen stadionilla.

Alle on koottu kaikki tärkeimmät katsojainfot perjantain sarja-avaukseen liittyen.

LIPUNMYYNTI

Suosittelemme ottelulippujen hankkimista edullisemmin jo ennakkoon. Ennakkoliput toimitetaan tilaajille PDF-tiedostona sähköpostitse. Ostamalla lipun jo ennakkoon vältät samalla jonottamista ottelustadionilla.

Ennakkolippujen hinnat kaudella 2023:

• Aikuiset: 12,00 €
  • Lapset ja alennusryhmät*: 7,00 €

LIPPUKAUPPAAN TÄSTÄ

Portilta ostaessa lipun hinta on aikuisille 15 euroa ja lapsille (12–17-vuotiaat) sekä alennusryhmäläisille* 10 euroa. Alle 12-vuotiailla lapsilla on otteluun vapaa pääsy.

Myös PK-35 Vantaan kausikortteja voi yhä hankkia sekä verkkokaupasta että ottelutapahtuman lipunmyyntipisteellä.

*alennusryhmiä ovat opiskelijat, eläkeläiset, varusmiehet ja työttömät

SAAPUMINEN JA PYSÄKÖINTI

PK-35 Vantaa pelaa kotiottelunsa Myyrmäen stadionilla. Stadion sijaitsee Myyrmäen urheilupuistossa osoitteessa Raappavuorentie 6, 016100 Vantaa.

Paikan päälle on helppoa saapua niin junalla kuin bussilla. Myyrmäen juna-asemalta on stadionille noin 15 minuutin kävelymatka. Myyrmäen urheilupuistoon pääsee myös useilla bussilinjoilla, joiden pysäkit sijaitsevat vain lyhyen kävelymatkan päässä Myyrmäen stadionilta. Tarkemmat reittiohjeet löytyvät HSL:n Reittioppaasta.

Myyrmäen urheilupuistossa on myös runsaasti parkkikiekollista pysäköintitilaa niin Myyrmäki-hallin kuin Energia Areenan puolella. Auto on helpointa pysäköidä Myyrmäki-hallin edessä sijaitsevalle parkkipaikalle, josta on vain muutaman kymmenen metrin kävelymatka stadionin portille.

Ottelutapahtuman portit aukeavat tunti ennen ottelua klo 18.00. Varaudu portilla mahdolliseen turvatarkastukseen ja näyttämään laukkusi tai reppusi sisältö. Omien eväiden tuominen PK-35 Vantaan ottelutapahtumiin on kielletty. Teräaseiden, räjähteiden ja muiden vaaralliseksi luokiteltavien esineiden tai aineiden tuominen stadionille on ehdottomasti kielletty.

PK-35 Vantaan kauden 2023 kotiotteluissa käytössä on vain stadionin pääkatsomo.

KIOSKI- JA GRILLIPALVELUT

PK-35 Vantaan ottelutapahtumien palvelut ja myyntipisteet on keskitetty pääkatsomoon. Tapahtumissa katsojia palvelee sekä kioski- että grillipiste. Anniskelu tapahtuu sille erikseen rajatuilla alueilla.

Alkavalla kaudella myyntipisteiden tuotevalikoimaa on kehitetty. Uutuuksina tarjolla on hampurilaisia, popcornia ja kolmea erilaista makkaraa sisältävä makkaralautanen. Lisäksi saatavilla on myös vegevaihtoehto.

Haluamme kehittää tuotetarjontaamme kauden edetessä ja kuulemme mielellämme palautetta ja toiveita myös katsojilta.

ANNISKELU

PK-35 Vantaa on hakenut tämän vuoden kotiotteluihinsa anniskeluoikeudet, jotka ovat käytössä heti sarjakauden avausottelussa. Tarjolla on Punamustien tuoreen yhteistyökumppanin Maku Brewingin maukkaita oluita, lonkeroa ja siideriä.

Kevään edetessä ja lämpötilojen noustessa käyttöön avataan myös anniskelukatsomo, mutta sarja-avauksessa anniskelu toteutetaan pääkatsomon keskellä sijaitsevassa aitiossa. Anniskelutilasta on näkymä kentällä, joten sieltä on mahdollisuus seurata ottelua lämpimästä sisätilasta.

UUDISTUNUT VIP-35

Yksi alkavan sarjakauden tärkeimmistä uudistuksista liittyy VIP-palveluihin, jotka ovat nyt tarjolla PK-35 Vantaan jokaisessa Kansallisen Liigan kotiottelussa. VIP-tilan ovet avautuvat klo 18.00 eli tunti ennen ottelun alkua. VIP-liput sisältävät lämpimän ruuan, alustuksen otteluun ja kahvitarjoilun ottelun tauolla. VIP-ruuista huolehtii paikallinen Cantina & Catering Bufedo.

Sarja-avaukseen erikoisvieraana on naisten A-maajoukkueen päävalmentaja Marko Saloranta. Loppuvuodesta vakituiseksi päävalmentajaksi nimetty Saloranta kertoo Helmarien kuulumisia ennen syksyllä alkavaa Kansojen Liigaa.

VIP-lipun hinta on 35 euroa. PK-35 Vantaan kausikorttilaisilla on kuitenkin mahdollisuus tilata VIP-lippuja alennettuun 25 euron hintaan. Kausikorttilaiset voivat tiedustella VIP-lippuja sähköpostitse osoitteesta info@pk35vantaa.fi.

VIP-LIPUT MYYNNISSÄ TÄÄLLÄ

MEDIAN EDUSTAJAT

PK-35 Vantaan kotiotteluihin ei vaadita ennakkoakkreditointia. Sisäänpääsy järjestyy portilla pressikorttia näyttämällä. Arvostamme kuitenkin sitä, että paikalla saapuvat median edustajat ilmoittavat saapumisestaan etukäteen.  Mahdollisista haastattelutoiveista toivomme aina ennakkoilmoitusta.

Valokuvaajat saavat tarvittaessa kuvaajaliivin median työtilasta. Valokuvaaminen on sallittua kentän laidalla niin päädyissä kuin pitkillä sivuilla, mutta ei kuitenkaan joukkueiden vaihtopenkkien edustalla teknisellä alueella.

Median työtila sijaitsee pääkatsomon tasanteen ensimmäisessä aitiossa. Työtilasta on mahdollista seurata ottelua sisätiloista ja työskennellä rauhassa. Tilassa on tarjolla kahvia ja pientä purtavaa. Median katsomopaikat löytyvät keskiviivan tuntumasta kuuluttamon oikealta puolelta. Mediapaikoilla on pistorasiat.

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt: samu.liski@pk35vantaa.fi

YLEISET KÄYTTÄYTYMISSÄÄNNÖT

Kaikenlainen rasistinen, loukkaava tai syrjivä käyttäytyminen on kiellettyä. Järjestyksenvalvojilla on oikeus poistaa asiattomasti käyttäytyvät katsojat tapahtumasta. Asiallinen ja äänekäs kannustaminen ja kenttätapahtumiin reagoiminen sen sijaan on suorastaan suotavaa.