Kevään VIP-tapahtumien erikoisvieraat selvillä

7.3.2023

Kevään VIP-tapahtumien erikoisvieraat selvillä

PK-35 Vantaa jatkaa edelleen ottelutapahtumiensa kehittämistä. Tavoitteenamme on tarjota kotiyleisölle Myyrmäessä viihtyisiä tapahtumia ja mukaansatempaavia jalkapalloelämyksiä.

Yksi alkavan sarjakauden tärkeimmistä uudistuksista liittyy VIP-palveluihin, jotka ovat nyt tarjolla PK-35 Vantaan jokaisessa Kansallisen Liigan kotiottelussa. Erillisen VIP-tilan ovet avautuvat tunti ennen ottelun alkua. VIP-liput sisältävät lämpimän ruuan, alustuksen otteluun ja kahvitarjoilun ottelun tauolla. VIP-ruuista huolehtii paikallinen Cantina & Catering Bufedo.

Tapahtumissa nähdään kauden aikana myös kiinnostavia erikoisvieraita. Kevään osalta erikoisvieraat on jo sovittu. Punamustien ensimmäisten kotiotteluiden VIP-tapahtumissa ääneen pääsevät Helmarien päävalmentaja Marko Saloranta, Palloliiton kehityspäällikkö Heidi Pihlaja, tietokirjailija Johanna Ruohonen ja viihteen monitoimimies Markku Toikka.

VIP-kausikortteja voi hankkia 300 euron hintaan. Yksittäisen VIP-lipun hinta on 35 euroa. PK-35 Vantaan kausikorttilaisilla on kuitenkin mahdollisuus tilata VIP-lippuja alennettuun 25 euron hintaan. Kausikorttilaiset voivat tiedustella VIP-lippuja sähköpostitse osoitteesta info@pk35vantaa.fi.

Pe 14.4. PK-35 Vantaa – Ilves

Erikoisvieraana Marko Saloranta

Sarja-avaukseen erikoisvieraana on naisten A-maajoukkueen päävalmentaja Marko Saloranta. Loppuvuodesta vakituiseksi päävalmentajaksi nimetty Saloranta kertoo Helmarien kuulumisia ennen syksyllä alkavaa Kansojen Liigaa. Lisäksi kuullaan, millä keinoin viime kesänä EM-kisoissa pelannut Helmarit nähdään jatkossakin arvokisoissa.

Pe 28.4. PK-35 Vantaa – FC Honka

Erikoisvieraana Heidi Pihlaja

FC Honka -kotiottelun erikoisvieraana on Palloliiton kehityspäällikkö Heidi Pihlaja, jonka vastuualueena on naisten ja tyttöjen jalkapallo. Pihlaja on tuttu nimi Punamustien seuraajille, sillä hän saavutti pelaajaurallaan PK-35 Vantaan paidassa kolme Suomen mestaruutta. Pihlaja kertoo Kansallisen Liigan tilasta, suomalaisen naisten jalkapallon tulevaisuudennäkymistä sekä Pohjoismaiden yhteisestä EM-kisahakemuksesta.

Pe 12.5. PK-35 Vantaa – TPS

Erikoisvieraana Johanna Ruohonen

TPS-kotiottelun erikoisvieraana on tietokirjailija Johanna Ruohonen. Hän nousi jalkapalloväen tietoisuuteen viime vuonna julkaistuaan naisten jalkapalloon keskittyneen teoksen Naisten laji. Ruohonen on filosofian tohtori ja jalkapalloharrastaja, jonka ääni on tuttu myös jalkapalloaiheisesta Jälkipelit-podcastista.

Su 21.5. PK-35 Vantaa – HPS

Erikoisvieraana Markku Toikka

HPS-kotiottelun erikoisvieraana on suomalaisen viihteen monitoimimies Markku Toikka. Pitkän näyttelijän uransa aikana hänet on nähty niin valkokankaalle kuin teatterinäyttämöillä.  Muusikkona Toikka tunnetaan etenkin Lapinlahden linnut -yhtyeen jäsenenä. Mikrofoniin hän on tarttunut myös stand up -koomikkona.

Lisätiedot ja tiedustelut:

Samu Liski