PK-35 Vantaa etsii vahvistuksia talkootiimiinsä

27.7.2022

PK-35 Vantaa etsii vahvistuksia talkootiimiinsä

Naisten korkeimmalla sarjatasolla pelaava PK-35 Vantaa etsii uusia vahvistuksia talkootiimiinsä. Liigatason jalkapalloseurassa riittää paljon monipuolisia tehtäviä ja etenkin ottelutapahtumissa on aina käyttöä uusille käsipareille.

Viime vuosien aikana PK-35 Vantaan toimintaan on saatu mukaan mukavasti uusia tekijöitä, mutta vapaaehtoisten joukkoa halutaan edelleen kasvattaa. Lisätekijät mahdollistavat etenkin seuran kotiottelutapahtumien kehittämisen. Tavoitteenamme on tarjota Myyrmäen kotiyleisölle Kansallisen Liigan parhaita ottelutapahtumia.

Yhtenä osana ottelutapahtumien kehittämistä PK-35 Vantaa on kutsunut tällä kaudella vantaalaisia juniorijoukkueita seuraamaan Kansallisen Liigan otteluita. Elokuun kotiotteluissa katsomossa tullaan jälleen näkemään paljon arvokasta kasvatustyötä tekevien vantaalaisseurojen junioreita.

Tapahtumissa talkoolaisapua tarvitaan etenkin myyntipisteille eli kioskiin ja grillipisteelle. Lisäksi tapahtumissa pyritään järjestämään katsojille ja etenkin lapsille yhä enemmän aktiviteetteja, joille kaivataan vetäjiä. Tavoitteenamme on aina mahdollisuuksien mukaan hyödyntää talkoolaisten osaamista ja löytää jokaiselle mieluinen rooli tapahtumassa.

Ottelutapahtumien talkootoiminnasta kiinnostuneet voivat ottaa yhteyttä sähköpostitse: info@pk35vantaa.fi

”Talkoolaisena ja vapaaehtoisena pääsee olemaan mukana ja näkemään, miten ottelutapahtumaa suunnitellaan, järjestetään ja toteutetaan Suomen pääsarjatasolla Kansallisessa Liigassa. Talkootöillä on suuri merkitys, sillä osallistumme niin lipunmyyntiin, kioskin pyörittämiseen kuin tarvittaessa muihin askareisiin, kuten pelien kuvaamiseen Ruutu+ -palveluun tai mainosten pystyttämiseen. Talkootehtävissä pääsee järjestämään myös oheisohjelmaa, kuten yhteistyökumppanitilaisuuksia. Jokainen pääsee aina mahdollisuuksien mukaan hyödyntämään omia taitojaan. Myös ideoinnissa tarvitaan aina apukäsiä. Ottelutapahtumatiimissä on lämminhenkinen ja ystävällinen ilmapiiri, jossa pääsee tutustumaan uusiin ihmisiin ja myös joukkueen taustatiimiin ja pelaajiin.”

• Elias Djupsjö, talkootiimistä kaudesta 2020 lähtien

”Olen ollut PK-35 Vantaan toiminnassa mukana jo seitsemän kauden ajan ja kokenut niin tuplamestaruuden, Mestarien liigan karsinnat, kauden Ykkösessä kuin nousun takaisin liigaan. Olen siis ollut mukana toiminnassa niin myötä- kuin vastamäessä.

Tehtäväni seurassa ovat olleet erittäin monipuolisia ja hyödyntäneet osaamistani. Pelipäivien ulkopuolella olen toiminut markkinointi- ja mediatehtävissä. Ottelutapahtumassa olin alun perin myyjänä kioskissa ja sen jälkeen monitoimimiehenä. Tällä kaudella olen tullut muita aiemmin stadionille, valmistelen paikkoja, vastaan musiikista ja äänimaailmasta ja tarvittaessa autan tulospalvelun pitämisessä.

Ottelutapahtumiin minut vetävät joka kerta mukaan talkooväen yhteisöllisyys, kannattajat ja tietenkin laadukas naisjalkapallo. Ottelupäivät ovat viikon kohokohtia ja kauden jälkeen on tyhjä olo, kun kausi on päättynyt ja viikoittainen rutiini jää hetkeksi pois. Keväällä on taas kuitenkin aina mukavaa nähdä vanhoja sekä uusia kasvoja!

• Benjamin Blomqvist, talkootiimistä kaudesta 2016 lähtien

Tiedustelut ja lisätiedot: