Netta Kososta Fressin kummipelaaja

7.4.2021

PK-35 Vantaa ja Myyrmäen Fressi ovat sopineet kauden 2021 kattavasta yhteistyöstä. Kuntosalin kummipelaajana toimii alkavalla kaudella Punamustia pitkään edustanut Netta Koso.

Fressin Myyrmäen toimipiste avattiin vuonna 2016 Myyrmäen urheilupuistoon, aivan PK-35 Vantaan kotistadionin viereen. Vaikka toimipiste on vielä nuori, ulottuvat Fressin juurit useamman vuosikymmenen päähän. Kotimaisen perheyrityksen tarina alkoi jo vuodesta 1979.

– Tänä päivänä Fressi tarjoaa monipuoliset kuntosali- ja ryhmäliikuntapalvelut, sekä ammattimaiset terveys- ja hyvinvointipalvelut miehille ja naisille, kuntoon tai kokoon katsomatta; Fressille tulemisen matala kynnys on meille avainasia, Myyrmäen Fressin palvelupäällikkö Martti Eriksson kertoo.

– Jokainen urheilija tarvitsee tukea ja apua kehittyäkseen, ei pelkästään seuran sisältä vaan myös ulkopuolisilta tahoilta. Urheiluyhteistyön ja kummipelaajatoiminnan tavoitteena on antaa urheilijalle mahdollisuus parempaan oheisharjoitteluympäristöön, Eriksson sanoo.

Netta Koso on Punamustia pitkään seuranneille jo erittäin tuttu juonikas hyökkäyspään pelaaja. Koson mukaan yhteistyö Fressin kanssa tuo helpotusta urheilijan arkeen.

– Olen todella kiitollinen yhteistyöstä Fressin kanssa. Fressillä on huippuolosuhteet voima- ja oheisharjoitteluun. Tämä mahdollistaa hyvän valmistautumisen tulevaan kauteen ja on todella tärkeä palanen helpottamaan arkeani etenkin voimaharjoittelun osalta, Koso kiittelee.

Fressin palveluihin voi tutustua tarkemmin osoitteessa fressi.fi.