Punamustien viikkokatsaus: viikko 11

15.3.2021

Viime viikko oli PK-35 Vantaan osalta koronakaranteenin vuoksi poikkeuksellisen hiljainen ja eristys jatkuu vielä perjantaihin asti. Silloin katseet suunnataan nopeasti seuraavaan tosipeliin, sillä Suomen Cupin puolivälierä on ohjelmassa tulevana sunnuntaina.

Karanteeni lähestyy loppuaan

Punamustien joukkueen karanteeni jatkuu alkaneen viikon perjantaihin asti. Karanteenijakson aikana pelaajat ovat toteuttaneet valmennuksen laatimaa omatoimista harjoitusohjelmaa. Muutama ratkaisevina päivinä harjoituksista sivussa ollut pelaaja välttyi karanteenilta, joten he ovat päässeet tekemään myös pallollisia harjoitteita.

Kaikki karanteenissa olevat pelaajat testataan ennen karanteenijakson päättymistä, minkä jälkeen negatiivisen testituloksen saaneet pelaajat voivat palata harjoituksiin.

Sunnuntaina Suomen Cupia

PK-35 Vantaa pääsee karanteenista lähes suoraan tositoimiin, sillä Suomen Cupin puolivälieräottelu Jyväskylän Pallokerhoa on ohjelmassa jo tulevana viikonloppuna. Ottelu pelataan sunnuntaina 21.3. klo 14.00 Myyrmäen stadionilla.

Ottelu pelataan koronarajoituksista johtuen ilman yleisöä. Puolivälierästä toteutetaan kuitenkin suora ottelulähetys kotisohville.

Sarjakausi alkamassa suunnitellusti

Seurojen edustajista koostuva Kansallisen Liigan hallitus keskusteli viime viikolla sarjakauden aloittamisesta. Seurat olivat yksimielisiä siitä, että sarjakausi voidaan aloittaa suunnitellusti 17. huhtikuuta, mikäli tartuntatautitilanne sallii sarjapelien pelaamisen turvallisesti. Ajoissa aloittamista pidetään urheilullisesti parhaana ratkaisuna, vaikka todennäköiset yleisörajoitukset tietäisivät seuroille tulonmenetyksiä.

PK-35 Vantaan kausikortteja voi tilata sähköpostitse osoitteesta info@pk35vantaa.fi

Aikuiset – 65,00€

Alennusryhmät* – 45,00€