SEO mukana Punamustien matkassa

26.1.2021

Suomalainen Energiaosuuskunta (SEO) on PK-35 Vantaan uusi yhteistyökumppani. SEO toimii kaudella 2021 Punamustien puolustajan Eerika Appelqvistin kummiyrityksenä ja näkyy sen myötä niin pelaajan peliasussa kuin myös joukkueen kotiotteluissa.

SEO on vuonna 1978 perustettu osuuskunta, jonka brändin alla toimii tällä hetkellä 225 polttoaineen myyntipistettä ympäri Suomea. SEO:n toimitusjohtajan Arto Viljasen mukaan yrityksen keskeisiin arvoihin lukeutuvat muun muassa kotimaisuus ja paikallisuus.

– SEO:n huoltoasemaverkosto on joustava kokonaisuus, jossa kauppiaamme saavat palvella  asiakkaitaan paikallisesti parhaalla mahdollisella tavalla. Meille on tärkeää, että toimintaamme määrittävät arvot suomalainen, paikallinen, yrittäjävetoinen ja uusiutuva näkyvät päivittäisessä toiminnassamme, Viljanen kertoo.

– Värikäs asemaverkostomme sisältää ”kaikkea kaikkien makuun”. Verkoston monipuolisuutta kuvaa se, että asemat jakautuvat aina monipuolisista palveluasemista pieniin, mutta tehokkaisiin, muutaman asiakaspaikan palveleviin SEO-baareihin.  Kauppiailtamme eivät ideat lopu! Siksi haastamme kilpailijoitamme joka päivä. Tervetuloa käymään SEO-asemalla ja yllättymään positiivisesti!

Viljasen mukaan etenkin jalkapallo on SEO:lle luonteva tukemiskohde, sillä laji koskettaa viikoittain jopa satojatuhansia suomalaisia. Naisjalkapallo sen sijaan tarjoaa hyvän mahdollisuuden uusien kohderyhmien tavoittamiseen.

– Haluamme olla kansallisesti ja paikallisesti tukemassa jalkapalloa, joka on maamme harrastetuin urheilulaji. Naiset ovat kohderyhmänä vähintään yhtä tärkeitä kuin miehet, joten heidän tavoittamisensa on meille arvokasta ja välttämätöntä. Mikä onkaan parempaa yhteistyötä kuin tavoitteellisen naisjalkapallon seuratyön toimintaedellytyksien kehittäminen yhdessä osaavien seuraihmisten kanssa! Toivotankin PK-35 Vantaalle menestystä kauteen 2021. Muistetaan, että futis on parasta paikan päällä!

SEO:n palveluihin voi tutustua tarkemmin osoitteessa seo.fi.