Alkuvuoden otteluohjelma selvillä

28.12.2020

Punamustien vuosi 2021 alkaa harjoitusotteluilla poikajoukkueita vastaan. Uuden vuoden ensimmäinen ottelu on ohjelmassa lauantaina 16.1., jolloin PK-35 Vantaa kohtaa VJS:n 06-pojat. Ensimmäiset kilpailulliset ottelut pelataan helmikuun alussa Suomen Cupin lohkovaiheessa.

Tammikuun harjoitusottelut pelataan sään salliessa Myyrmäen stadionilla. Varakenttänä toimii viereinen Myyrmäki-halli. Vallitseva koronavirustilanne voi vielä vaikuttaa harjoitusottelusuunnitelmiin. Seuraamme tilannetta.

Suomen Cupissa PK-35 Vantaa pelaa samassa alkulohkossa paikallisvastustaja Tikkurilan Palloseuran ja espoolaisen FC Hongan kanssa. Lohkopelit alkavat 6.2. heti kutkuttavalla Vantaan paikallisottelulla, kun PK-35 Vantaa ja TiPS kohtaavat Korson Peakfin Arenalla. Viikkoa myöhemmin pelataan kotiyleisön edessä Myyrmäen stadionilla, kun Punamustien vieraaksi saapuu FC Honka. Suomen Cupin otteluohjelmaan on jätetty helmikuun lopulle varapäiviä sen varalta, että koronavirustartunnat estävät otteluiden pelaamisen alkuperäisenä ajankohtana.

Lohkon kaksi parasta joukkuetta etenevät Suomen Cupin pudotuspelivaiheeseen. Puolivälierät ovat ohjelmassa maaliskuussa ja välierät huhtikuun alussa. Loppuottelu sen sijaan pelataan vasta pitkän puolen vuoden odotuksen jälkeen 16.10.

Tammi- ja helmikuun kotiotteluiden yleisöjärjestelyistä tiedotetaan tarkemmin myöhemmin. Noudatamme tapahtumien suhteen terveysviranomaisten ja aluehallintoviraston suosituksia ja määräyksiä.

PK-35 Vantaan alkuvuoden 2021 otteluohjelma:

16.1. klo 14.00                          PK-35 Vantaa – VJS P06          Myyrmäen stadion (harjoitusottelu)

23.1. klo 13.00                          PK-35 Vantaa – EPS P06          Myyrmäen stadion (harjoitusottelu)

30.1. klo 13.00                          PK-35 Vantaa – GrIFK P06      Myyrmäen stadion(harjoitusottelu)

6.2. klo 19.00                            TiPS – PK-35 Vantaa                Peakfin Arena (Suomen Cup

13.2. klo 14.00                          PK-35 Vantaa – FC Honka      Myyrmäen stadion (Suomen Cup)