Kysy Punamustilta – ja Punamustat vastaavat!

8.12.2020

Uuteen kauteen valmistautuminen etenee jo hyvää vauhtia, mutta tosipelien alkamista pitää odottaa vielä reilun puolentoista kuukauden ajan. Seurassa ja joukkueessa tapahtuu kuitenkin koko ajan, joten joulua odotellessa on hyvä hetki PK-35 Vantaan tilannekatsaukselle. Kannattajilla ja kiinnostuneilla seuraajilla on nyt mahdollisuus esittää kysymyksiä Punamustille ja vastaukset julkaistaan kootusti seuran verkkosivuilla ja muissa kanavissa.

Kysymyksiä saa esittää niin valmennukselle, pelaajille kuin myös joukkueen ja seuran taustatoimijoille. Kohdistamme meille saapuvat kysymykset suoraan sopiville henkilöille.

Kysy Punamustilta – ja Punamustat vastaavat!

Kysymyksiä voi lähettää perjantaihin 11.12. asti seuran sosiaalisen median kanavien kautta tai sähköpostitse osoitteeseen info@pk35vantaa.fi