Heinäkuun paikallispelien liput myynnissä – Ruutu+ näyttää vieraspelit

22.6.2020

Punamustien kauden kaksi ensimmäistä kotiottelu houkuttelivat Myyrmäen stadionin lehtereille mukavasti jalkapallon ystäviä. Avauskierroksen JyPK-voittoa todisti 299 katsojaa ja keskiviikon Pallokerho-35 –ottelun yleisömääräksi kirjattiin 325. Tulevana viikonloppuna PK-35 Vantaa kohtaa FC Hongan vieraskentällä, mutta sen jälkeen luvassa on kaksi peräkkäistä paikallisottelua kotiyleisön edessä.

Perjantaina 3.7. PK-35 Vantaa emännöi Myyrmäessä Helsingin Jalkapalloklubia. Pääkaupunkiseudun kilpakumppanien kohtaamisen erikoisuutena on, että molempien seurojen edellinen liigakausi päättyi mestaruusjuhliin. Tasan viikkoa myöhemmin, perjantaina 10.7. ohjelmassa on sarjakauden ensimmäinen Vantaan paikallisottelu. Länsi ja itä kohtaavat, kun PK-35 Vantaa saa vieraakseen Tikkurilan Palloseuran.

Sekä HJK- että TiPS-ottelun ennakkoliput ovat jo myynnissä oheisten linkkien kautta. PK-35 Vantaa noudattaa kotiotteluissaan suosituksia tarpeettomien lähikontaktien välttämisestä ja suosittelee myös ottelulippujen hankkimista jo hyvissä ajoin ennakkoon. Pääsyliput ovat etukäteen hankittuina kaksi euroa edullisempia kuin portilta ostettuina. Ennakkolipun hinta on aikuisille 10 euroa ja lapsille sekä muille alennusryhmäläisille (opiskelijat, eläkeläiset, varusmiehet, työttömät) 5 euroa. Alle 12-vuotiailla lapsilla on otteluun vapaa pääsy.

ENNAKKOLIPUT: PE 3.7. PK-35 VANTAA – HJK

ENNAKKOLIPUT: PE 10.7. PK-35 VANTAA – TIPS

Yleisötapahtumien rajoituksia kevennetään heinäkuun alusta lähtien. Siitä eteenpäin tapahtumia on mahdollista järjestää poikkeusjärjestelyin myös yli 500 hengelle. PK-35 Vantaan kotiotteluissa sovelletaan toistaiseksi edelleen 500 hengen rajoitusta, mutta seura selvittää aluehallintoviraston kanssa, ovatko tapahtumien poikkeusjärjestelyt toteutettavissa kannattavasti käytettävissä olevilla henkilöresursseilla.

Vierasottelut edullisesti Ruudusta

Punamustien otteita on helppoa seurata myös vieraspeleissä, sillä sarjakauden kaikki ottelut ovat nähtävissä edullisesti ja vaivattomasti suorana Ruutu+ -palvelun välityksellä. Naisten pääsarjajoukkueiden kannattajat voivat hankkia katseluoikeuden kolmen kuukauden (3kk) ajaksi etuhintaan 24,95€. Kolmen kuukauden jälkeen tilaus jatkuu normaalihintaisena 9,95€/kk.

Tilaamalla palvelun oheisen linkin kautta, tuet samalla PK-35 Vantaan toimintaa: https://kauppa.ruutu.fi/kansallinen_pk-35_vantaa