Heidi Ikonen aloitti Punamustien myyntitehtävissä

17.1.2019

PK-35 Vantaa sai vuodenvaihteessa vahvistusta taustaryhmäänsä, kun Heidi Ikonen aloitti seuran myynti- ja markkinointitehtävissä. Kyseessä on seuralle merkittävä panostus, sillä Ikonen on Punamustien naisten joukkueen ensimmäinen kokopäiväinen työntekijä.

Ikonen vastaa PK-35 Vantaan yhteistyökumppanuuksista, yritysmyynnistä, palvelutuotteistuksista ja markkinoinnista. Uusasiakashankinnan lisäksi tavoitteena on nykyisten kumppanuuksien kehittäminen ja yhä laadukkaamman vastineen tarjoaminen yhteistyökumppaneille.

Reilun kahden viikon ajan tehtävässään toimineen Ikosen mukaan PK-35 Vantaa tarjoaa mielekkään ja monipuolisen haasteen menestyvän naisjoukkueen parissa.

– Olen aloittanut työni erittäin innokkain mielin. Jalkapallo on yksi intohimoistani, joten on mahtavaa päästä tähän mukaan, varsinkin kun kyse on vielä naisten jalkapallosta, Ikonen sanoi.

– PK-35 Vantaan vahva menestys on tietysti iso positiivinen asia. Urheilullinen pohja on siis hyvä. Nyt pyrin olemaan vahvasti mukana toiminnan kehittämisessä ja näkyvyyden kasvattamisessa.

Vaikka työtehtävä on uusi, jalkapallo on Ikoselle harrastuksena tuttu laji. Hän uskoo persoonansa sopivan hyvin uuteen rooliinsa.

– Olen iloinen, energinen ja spontaani. Jalkapallo on totta kai lähellä sydäntäni, sillä pelaan itsekin vitosdivarissa. Työuraltani minulla on kokemusta laajasti erilaisista liikunnan ja sosiaali- ja terveysalan tehtävistä, Ikonen taustoitti.

Ikosen mukaan Punamustien tulevan kauden tavoitteita ovat urheilullisen menestyksen lisäksi muun muassa yhteistyökumppaniverkoston laajentaminen ja yleisökeskiarvon nostaminen.

– Näkyvyyden kasvattaminen on varmasti yksi selkeä tavoite. Haluamme saada lisää kävijöitä kotipeleihimme ja nostaa joukkueemme erinomaista pelaamista enemmän esille, Ikonen totesi.

– Totta kai tavoitteena on myös toiminnan kehittäminen, seuran talouden vahvistaminen ja yritysyhteistyön laajentaminen. Myös yhteisvastuulliset elementit ja erilaiset ja projektit tekevät työstä kiinnostavan.

Heidi Ikonen

+358 400760221