PK-35 Vantaa vahvistaa markkinointi- ja myyntiorganisaatiotaan

19.12.2018

Uuteen kauteen valmistautuva ja Suomen mestaruutta puolustava PK-35 Vantaa vahvistaa markkinointi- ja myyntiorganisaatiotaan. Punamustien yritysmyyntiin ja varainhankintaan saadaan tärkeitä lisäkäsiä, kun Heidi Ikonen aloittaa seuran täysipäiväisenä myynti- ja markkinointivastaavana. Tuekseen hän saa toisen osa-aikaisen myyjän ja laajan markkinointiryhmän, joka tuo seuran toimintaan paljon osaamista ja kontakteja yritysmaailmasta.

Punamustien tuorein vahvistus on Heidi Ikonen, joka liittyy täysipäiväisesti seuran taustaryhmään. Tammikuun alussa tehtävässään aloittava Ikonen vastaa PK-35 Vantaan myynnistä ja markkinoinnista. Hänet esitellään tarkemmin vielä vuodenvaihteen jälkeen.

Ikosen lisäksi seuran myyntityön parissa toimivat viime kausien tapaan Samu Liski sekä niin ikään uutena tekijänä ryhmään liittyvä Tero Koivisto, joka hoitaa tehtäväänsä osa-aikaisesti.

Seuran tueksi vahva markkinointiryhmä

PK-35 Vantaa saa Ikosen ja Koiviston lisäksi avukseen myös laajan markkinointiryhmän, jonka tehtävänä tukea seuran myyntiä ja markkinointia sekä osallistua toiminnan kehittämistä koskevaan suunnitteluun. Yli kymmenhenkisessä ryhmässä on mukana kokeneita yrittäjiä, yritysmaailmassa ansioituneita henkilöitä sekä markkinoinnin ja media-alan tuntijoita.

Markkinointiryhmästä löytyy edustajat sekä Suomen Yrittäjien että Vantaan yrittäjien hallituksesta ja kaksi paikallista Konsulttiverkon perustunutta yrittäjää, joten joukolla on laaja näkemys etenkin Suomen yrittäjäkentästä. Osalla tekijöistä on myös arvokasta aiempaa kokemusta urheilumarkkinoinnista ja urheiluseurojen varainhankinnasta.

Seuran puolelta vetovastuun markkinointiryhmästä ottaa Samu Liski, jonka mukaan jo ryhmän ensiaskeleet ovat olleet lupauksia herättäviä.

– Olen todella tyytyväinen siitä, että olemme onnistuneet löytämään seuran tueksi tällaisen joukon osaavia ihmisiä, joilla on valtava määrä hyviä kontakteja. Ryhmä pääsi jo ensimmäisessä tapaamisessa hyvin vauhtiin ja pöydän ääressä syntyi heti muutamia käyttökelpoisia ideoita, joten ensivaikutelma on ollut kaikin puolin positiivinen, Liski totesi.

PK-35 Vantaan markkinointiryhmä:

Samu Liski, PK-35 Vantaa