Punamusta kausikorttihaaste – tukea nuorten mielenterveyden edistämiseen

13.11.2018

Päättyneellä kaudella seitsemättä Suomen mestaruuttaan juhlineen PK-35 Vantaan kausikortit kaudelle 2019 ovat nyt myynnissä. Yhteiskuntavastuu tulee olemaan yksi tulevan kauden kantavia teemoja, joten se on vahvasti esillä myös Punamustien kausikorttikampanjassa.  Ostamalla kausikortin tuet Punamustien naisjoukkuetta ja myytyjen korttien tavoitemäärän täyttyessä samalla myös nuorten mielenterveyden edistämistä.

Vuosi 2019 on Punamustien kymmenes kausi Myyrmäessä, joten alkava kausi on samalla PK-35 Vantaan 10-vuotisjuhlakausi. Juhlakauden kunniaksi kaikki kausikortit myydään 35 euron hintaan. Mikäli myytyjen kausikorttien määrä ylittää sadan kappaleen rajan, kausikorttituotoista ohjataan 15 % nuorten mielenterveysseura Yeesi ry:n järjestämän vapaaehtoistoiminnan tukemiseen.

– Yeesi on vuonna 2011 perustettu, Suomen ensimmäinen valtakunnallinen nuorten mielenterveysseura. Sen työ perustuu ennaltaehkäisevään ja edistävään otteeseen. Teemme voimavaralähtöistä mielenterveystyötä ja haluamme edistää nuorten hyvinvointia positiivisella otteella, toiminnanjohtaja Heikki Luoto tiivistää yhdistyksen toimintaperiaatteet.

Lisätietoa Yeesin toiminnasta löytyy täältä.

PK-35 Vantaa haluaa kantaa oman osansa yhteiskuntavastuusta ja tukea nuorten mielenterveystaitojen edistämistä. Meillä on mahdollisuus vaikuttaa asioihin ja tämän kampanjan myötä haastamme jokaisen mukaan tukemaan oman naisjoukkueemme lisäksi myös Yeesi ry:n tärkeää toimintaa.

Mielenterveysseura tekee tärkeää työtä vahvistaakseen nuorten voimavaroja. He rohkaisevat nuoria löytämään elämäntaitoa ja resursseja muun muassa onnistumisen tunteiden, kohtaamisten ja itsetuntemuksen kautta. Mielenterveystaidot auttavat nuoria kehittämään ja hallitsemaan kokonaisvaltaista hyvinvointiaan.” – Mimmi NurmelaPK-35 Vantaa

Kausikortti oikeuttaa sisäänpääsyyn kaikkiin PK-35 Vantaan kauden 2019 Naisten Liigan ja Suomen Cupin kotiotteluihin sekä mahdollisiin naisten Mestarien liigan kotiotteluihin.

Kausikorttihaaste koskee tavallisia kausikortteja. Niiden rinnalla tarjolla on myös 135 euron hintainen VIP-kausikortti, joka sisältää muun muassa ruokailun neljässä etukäteen määritellyssä liigaottelussa sekä kahvitarjoilun jokaisen liigaottelun tauolla erillisessä VIP-tilassa.

Kauden 2019 kausikortteja voi tilata sähköpostitse osoitteesta info@pk35vantaa.fi.

Lisätiedot:

Samu Liski

Tiedottaja, PK-35 Vantaa

samu.liski@pk35vantaa.fi

PK-35 VANTAAN KAUSIKORTIT JA OTTELULIPUT 2019:

VIP-kausikortti 135,00

Kausikortti 35,00

Irtolippu 10,00

Alennusryhmien irtolippu 5,00

VIP-kausikortti 2019 – 135,00e*

• paikka erillisessä VIP-katsomossa
  • ruokailu neljän etukäteen määritellyn kotiottelun yhteydessä