PK-35 Vantaa etsii vahvistusta myyntiin ja markkinointiin

15.10.2018

Jälleen naisten Suomen mestaruudesta taisteleva PK-35 Vantaa etsii vahvistusta myyntiin ja markkinointiin. Seuran naisten joukkue muutti Myyrmäkeen kaudeksi 2009, joten tuleva vuosi on Punamustien 10-vuotisjuhlakausi Vantaalla. Sen myötä seura haluaa panostaa yhä enemmän myös tulevan kauden markkinointiin.

PK-35 Vantaa on Naisten Liigan kestomenestyjä. Pääsarjaan noustuaan se on juhlinut kuutta Suomen mestaruutta ja sijoittunut kahdesti hopealle. Lisäksi seura on edustanut Suomea kuudesti naisten Mestarien liigassa. Tänä syksynä PK-35 Vantaa taistelee jälleen mestaruudesta.

Yritysmyynnin tehostamisen ja uusasiakashankinnan lisäksi etsimämme myynti- ja markkinointihenkilön tehtäviin kuuluu markkinointitoimenpiteiden toteuttaminen sekä yhteistyökumppanuuksista huolehtiminen.

Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva ja palkka koostuu pohjapalkasta sekä myyntiprovisiota. Työ alkaa mahdollisimman pian ja paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Lähetä vapaamuotoinen hakemus 28.10. mennessä osoitteeseen info@pk35vantaa.fi.

Lisätiedot:

Kaj Björkqvist, General manager