Vantaalaisyrittäjät naisjalkapallon tukena

20.3.2018

PK-35 Vantaa ja paikalliset yrittäjät järjestävät verkostoitumistilaisuuden 11.4. pelattavan Vantaan paikallisottelun yhteydessä. Ohjelmassa on ruokailu, lyhyitä puheenvuoroja, verkostoitumista ja naisjalkapalloa Suomen huipulta.

Vantaa on Suomen naisjalkapallopääkaupunki. PK-35 Vantaa on juhlinut 2010-luvulla kuutta Suomen mestaruutta ja neljää Suomen Cupin mestaruutta. Lisäksi Vantaa on alkavalla kaudella Naisten Liigan ainoa kahden joukkueen kaupunki. Heti PK-35 Vantaan kotiavauksessa on sähköä ilmassa, kun vieraaksi saapuu paikallisvastustaja Tikkurilan Palloseura.

Myyrmäen jalkapallostadionilla järjestettävän verkostoitumistilaisuuden tarjoavat tukijayritykset ja sen tuotto menee kokonaisuudessaan PK-35 Vantaan naisten joukkueen toimintaan. Tilaisuuden tukijoina toimivat Jouni Niemisen CSI Business Consultingin sekä Jussi Järvinen Consulting Oy. Molemmat ovat paikallisia yrittäjiä, jotka haluavat olla tukemassa vantaalaista naisjalkapalloa.

Tilaisuuteen etsitään vielä muutamia tukijoita. Mikäli olet kiinnostunut paikallisen seuran tukemisesta, ota rohkeasti yhteyttä: samu.liski@pk35vantaa.fi tai jussi@konsulttiverkko.fi.

Verkostoitumistilaisuuden ohjelmaa:

– tilaisuuden tukijoiden puheenvuorot

– PK-35 Vantaan terveiset

– ruokailu ja verkostoitumista

– puheenvuoro: naisjalkapallo nosteessa

– päävalmentajan otteluennakko illan otteluun

– Naisten Liigan paikallisottelu PK-35 Vantaa – TiPS klo 18.30

Lisätiedot: