Lähtölaskenta alkaa: 35 päivää kotiavaukseen!

7.3.2018

Vantaa on Suomen naisjalkapallopääkaupunki. PK-35 Vantaa on juhlinut tällä vuosikymmenellä kuutta Suomen mestaruutta ja neljää Suomen Cupin mestaruutta. Lisäksi Vantaa on alkavalla kaudella Naisten Liigan ainoa kahden joukkueen kaupunki, kun Tikkurilan Palloseura nousi syksyllä takaisin pääsarjaan.

Punamustien kotiavaus on tällä kertaa jopa poikkeuksellisen sähköinen, sillä Myyrmäessä pelataan 11. huhtikuuta sarjakauden ensimmäinen Vantaan paikallisottelu. Länsi kohtaa idän, kestomenestyjä sarjanousijan ja kokemus nuoruuden.

Kotiavaukseen ja Vantaan paikallisotteluun on tänään enää 35 päivää, joten on jälleen aika aloittaa lähtölaskenta kohti sarjakauden ensimmäistä kotiottelua. Lähtölaskentaa voi seurata seuraavan 35 päivän aikana PK-35 Vantaan Facebookista, Twitteristä ja Instagramista.

PK-35 Vantaan kausikortti kannattaa hankkia jo hyvissä ajoin. Kausikortti maksaa aikuisille 50 euroa ja lapsille sekä muille alennusryhmäläisille (opiskelijat, eläkeläiset, varusmiehet, työttömät) 25 euroa. Kortteja voi tilata sähköpostitse osoitteesta info@pk35vantaa.fi.