Katsojainfot Suomen Cupin loppuotteluun

13.10.2017

Naisten Suomen Cupin loppuottelu PK-35 Vantaa – HJK pelataan huomenna lauantaina 14.10. klo 12.00 Myyrmäen jalkapallostadionilla. Lipunmyynti portilla alkaa tuntia ennen ottelun alkua eli klo 11.00.

Liput otteluun maksavat aikuisille  10 euroa ja lapsille sekä muille erityisryhmäläisille (opiskelijat, eläkeläiset, varusmiehet, työttömät) 5 euroa. Alle 7-vuotiailla lapsilla on otteluun vapaa pääsy. Ottelulippuja voi ostaa edullisesti etukäteen Ticketmasterin kautta.

PK-35:n ja VJS:n junioreilla on otteluun vapaa pääsy jäsenkortilla tai seura-asuisteissa. Myös PK-35 Vantaan ja HJK:n naisten joukkueen kausikortit oikeuttavat sisäänpääsyyn Suomen Cupin loppuotteluun.

Myyrmäen urheilupuistossa järjestetään lauantaina useita samanaikaisia tapahtumia, jotka kuormittavat alueen parkkipaikkoja. Jalkapallostadionin aurinkokatsomon takana sijaitseva parkkipaikka on varattu Suomen Cupin loppuottelun katsojien pysäköintiin. Paikalle kannattaa silti saapua jo hyvissä ajoin. Myyrmäen urheilupuistoon on helppoa saapua myös julkisilla kulkuneuvoilla.

Median edustajilta ei vaadita Suomen Cupin loppuotteluun ennakkoakkreditoitumista. Medialle on varattu stadionilla oma työtila.