PK-35 Vantaa ja EOM-jalkapallolehti yhteistyöhön

8.3.2017

PK-35 Vantaa aloittaa yhteistyön EOM-jalkapallolehden kanssa. EOM on uusi kotimaiseen jalkapalloon keskittyvä erikoislehti, joka tarjoaa lukijoilleen tarinoita suomalaisen jalkapallon kaikilta osa-alueilta. Tilaamalla lehden voit samalla tukea Punamustien naisten joukkueen toimintaa.

EOM on tänä vuonna toimintansa aloittanut jalkapallolehti, joka pureutuu moniuloitteisesti suomalaiseen jalkapalloon. EOM keskittyy artikkeleissaan syihin ja seurauksiin, kertoo tarinoita, tutkii erilaisia ilmiöitä ja tuo esille kotimaisia jalkapallotoimijoita. Myös PK-35 Vantaa on vahvasti esillä heti ensimmäisessä numerossa.

Punamustien kannattajat voivat tilata EOM-lehden vuosikerran edulliseen 25 euron hintaan. EOM lahjoittaa seuralle 5 euroa jokaisesta PK-35 Vantaan seurakoodilla tehdystä tilauksesta. Tilauksen pääset tekemään tämän linkin kautta: https://www.eom.fi/tilaus/pk35vantaa/.

Lehtitilauksen voi tehdä PK-35 Vantaan kautta myös sähköpostitse osoitteesta info@pk35vantaa.fi tai puhelimitse numerosta 050 9172359.

Lehden ensimmäinen numero ilmestyy 3.4.2017. Vuoden loput kolme numeroa ilmestyvät sarjakauden aikana kesäkuussa, elokuussa ja lokakuussa. Vuonna 2017 neljästi ilmestyvän printtilehden lisäksi tilaajat pääsevät lukemaan mielenkiintoisia artikkeleja verkossa läpi vuoden.

Näkyvyyttä naisjalkapallolle

PK-35 Vantaa haluaa omalta osaltaan olla mukana tukemassa suomalaista jalkapallokulttuuria. Samalla yhteistyön avulla saadaan kotimaiselle naisjalkapallolle lisää arvokasta näkyvyyttä.

– Jalkapallo koskettaa Suomessa viikoittain niin suurta ihmisjoukkoa, että lajin erikoislehdelle on varmasti kysyntää. Haluamme ehdottomasti olla mukana tukemassa hanketta, Punamustien tiedottaja Samu Liski totesi.

– EOM-yhteistyö tarjoaa meille yksinkertaisen varainhankintamallin, mutta samalla se on ennen kaikkea lajikulttuurin edistämistä. Tämä on meille jälleen yksi hieno tapa kasvattaa kotimaisen nais- ja tyttöjalkapalloilun näkyvyyttä.

EOM:n toimitusjohtaja Tero Karinti pitää tärkeänä, että myös naisten ja tyttöjen jalkapallo saa ansaitsemaansa huomiota ja näkyvyyttä.

– EOM-jalkapallolehden yksi päätarkoitus on kirjoittaa myös niistä kotimaisen jalkapallon osa-alueista, jotka valtamediassa jäävät ehkä pienemmällä huomiolle. Nais- ja tyttöfutis on äärimmäisen suosittua ja kansainvälisesti menestynein maajoukkueemme tulee nimenomaan tältä puolelta, Karinti sanoi.

– On todella hienoa päästä yhteistyöhön yhden Suomen menestyneimmän seurajoukkueen kanssa. Yksi yhteinen tavoitteemme on kasvattaa sekä nais- ja tyttöjalkapallon että myös uuden kotimaisen lajin erikoislehtemme tunnettuutta.

Tilaa EOM-jalkapallolehti täältä ja tue samalla Punamustien toimintaa!