PK-35 Vantaan miesten toiminta loppuu – kaikki resurssit naisten joukkueen toiminnan kehittämiseen Vantaalla

9.11.2016

Vaikean kauden jälkeen miesten joukkuetta pyörittävän osakeyhtiön hallitus on päättänyt hakeutua konkurssiin. Miesten joukkueen ongelmat alkoivat jo keväällä kahden pääomistajan riitautuessa keskenään. Tämän seurauksena osakassopimuksen mukaiset velvoitteet jäivät suorittamatta. Seurauksena oli pistemenetykset ja negatiivisen kierteen alkaminen. Joukkueen tilanteeseen haettiin haettiin monenlaisia ratkaisuja yrityssaneerauksesta alkaen. Mikään niistä ei kuitenkaan taannut lisenssin saamista Ykköseen. Näissä olosuhteissa ainoaksi ratkaisuksi nähtiin konkurssiin hakeutuminen. Konkurssihakemus jätetään lähipäivinä.

Naisten joukkue jatkaa menestyksekästä taivaltaan Vantaalla. Ensi kauden joukkueen rakentaminen on hyvällä mallilla ja seurassa on aika keskittyä naisten jalkapallon toimintaedellytysten kehittämiseen. Seuran kaikki taloudelliset resurssit kohdennetaan nyt naisten toimintaan. Naisten joukkueen kuulumisista kerrotaan lähipäivinä seuran verkkosivuilla