Pasi Pihamaa ja Levi Earl Punamustien valmennusryhmään

25.5.2016

PK-35 Vantaan miesten edustusjoukkueen valmennusryhmä täydentyy kahdella nimellä. Päävalmentaja Shefki Kuqi saa avukseen Pasi Pihamaan ja fyysiseen valmennukseen keskittyvän Levi Earlin.

43-vuotias Pihamaa on Punamustien seuraajille tuttu nimi, sillä hän on toiminut seurassa aiemmin niin pelaajana kuin päävalmentajana. Pelaajana Pihamaa edusti Punamustia kolmen kauden ajan vuosina 1996 – 1998. Hän oli siis mukana myös Punamustien edellisellä liigakaudella.

Vuonna 2010 liittyi PK-35 Vantaan valmennusryhmään apuvalmentajana, mutta nousi päävalmentajaksi kesken kauden. Pihamaa toimi Punamustien päävalmentajana heinäkuuhun 2013 asti. Sen jälkeen hän on valmentanut HJK:ssa B-poikia sekä naisten edustusjoukkuetta.

Englantilainen Earl sen sijaan jo pitkään Suomessa toiminut fysiikkavalmentaja, joka on tehnyt jo aiemmin yksilötasolla töitä Punamustien pelaajien kanssa.

Pihamaa ja Earl ovat mukana jo tänään, kun PK-35 Vantaa isännöi FC Interiä. Ottelu pelataan Myyrmäen jalkapallostadionilla klo 18.30.5