PK-35:n junioriorganisaatio hakee valmennuspäällikköä

19.5.2016

PK-35 haluaa olla suomalaisen pelaajakehityksen eturintamassa. Etsimmekin nyt joukkoomme valmennuspäällikköä, joka nostaa seuran pelaajakehityksellisen toiminnan sen vaatimalle tasolle. Etsimme henkilöä, joka omaa vahvan kouluttajataustan, sekä näkemyksen valmennuksellisten linjausten ja pelaajakehityksellisen toiminnan kehittämisestä ja käytäntöön jalkauttamisesta.

PK-35:een kuuluu noin 700 jäsentä. Seurallamme on Pihlajamäessä ja Myllypurossa yhteensä kolme tekonurmipohjaista kenttää, joista kaksi toimii talvisin harjoitushalleina. PK-35:n uusitut toimitilat sijaitsevat seuran harjoituskeskuksen yhteydessä Helsingissä Pihlajamäessä.

Valmennuspäällikön työnkuvaus ja päävastuualueet:

• Seuran valmennuslinjan kehittäminen ja jalkauttaminen
  • Toimiminen seuran valmentajien esimiehenä ja kouluttajana
  • Talentti- ja aamuvalmennuksen organisointi, suunnittelu ja ohjaus
  • Toimiminen linkkinä seuran miesten ja naisten edustusjoukkueisiin (PK-35 Vantaa)
  • Valmentajarekrytointi
  • Yhteydenpito Palloliiton nuorten maajoukkuevalmentajiin

Edellytykset tehtävässä toimimiseen ja onnistumiseen:

• Sinulla on vähintään Uefa – A tai Uefa – Pro valmentajatutkinto
  • Omaat vahvan taustan ja näyttöjä toimimisesta valmentajien kouluttajana
  • Sosiaaliset taitosi ovat erinomaiset ja kykenet laadukkaaseen ja tulokselliseen ihmisten johtamiseen
  • Sinulla on vähintään 3 vuoden kokemus esimiehenä toimimisesta
  • Kykenet toimimaan itsenäisesti, sekä osana tiimiä
  • Omaat erinomaiset tietotekniset taidot

Tarjoamme hakijalle ainutkertaisen tilaisuuden kehittää ja viedä käytäntöön omia näkemyksiään nuorten jalkapalloilijoiden kehittämisestä, sekä olla vahvasti mukana kasvavan ja kehittyvän seuran rakentamisessa. Tulevan valmennuspäällikön työnkuva on erittäin mielenkiintoinen, haasteellinen ja monipuolinen. Oletko SINÄ valmis ottamaan haasteen vastaan?

Lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoiveineen 9.6.2016 mennessä sähköpostilla osoitteeseen: toni.leonoff@nic.fi. Merkitse hakemukseesi tunnus ”PK-35 valmennuspäällikkö”.

Lisätietoja tehtävästä antaa:

Toni Leonoff PK-35                                               Ari-Pekka Määttä PK-35

toiminnanjohtaja                                                   puheenjohtaja

toni.leonoff@nic.fi                                                 ari-pekka.maatta@mkv.fi

0503002504                                                           0407526711