Myyrmäen jalkapallostadion täyttyy: katsojainfot HIFK-otteluun

8.4.2016

Punamustien seurahistorian yleisöennätys on edelliseltä liigakaudelta 1998, jolloin HJK-ottelua saapui seuraamaan 3735 katsojaa. Huomenna tuo ennätys saatetaan rikkoa, kun PK-35 Vantaa isännöi pääkaupunkiseudun paikallisottelussa Helsingin IFK:ta.

Ottelun ennakkolipunmyynnissä tehtiin PK-35 Vantaan uusi ennätys jo eilen ja lipunmyynti jatkuu edelleen vauhdikkaana, joten suosittelemme kaikkiin otteluun saapuvien ostavan lippunsa jo ennakkoon.

Liput otteluun maksavat aikuisille 25 euroa ja lapsille sekä muille alennusryhmäläisille (opiskelijat, eläkeläiset, varusmiehet, työttömät) 15 euroa. Alle 4-vuotiailla lapsilla on otteluun vapaa pääsy. Ottelulippuja voi hankkia edullisemmin ennakkoon osoitteesta www.lippuautomaatti.fi/pk35vantaa.

Myyrmäen jalkapallostadionin lipunmyynti aukeaa huomenna klo 15.00 ja portit aukeavat samaan aikaan. Stadionilla tapahtuu jo ennen ottelua, sillä Myyrmäen oma poika, Voice of Finlandista tuttu Tom Eklund esiintyy anniskelualueella klo 15.00 alkaen. Paikalla on myös Kia Motors pallotutka, jonka parhaille suorituksille on luvassa palkintoja.

Otteluun saapuville vieraskannattajille on järjestetty oma sisäänpääsy ja oma lipunmyynti aurinkokatsomon puolelle. Vieraskannattajien sisäänkäynti tapahtuu hiekkakentän puolelta.

Punamustien kausikortteja voi ostaa ottelutapahtuman aikana PK-35 Vantaan toimistolta, jonne kuljetaan pääkatsomon takana olevan parkkipaikan kautta. Ottelun aikana ostettujen kausikorttien hinnasta vähennetään ottelulipun hinta. Alennuksen saa HIFK-ottelun pääsylippua vastaan.

Hankkimalla PK-35 Vantaan kausikortin huhtikuun loppuun mennessä voit voittaa VIP-aition 21.5. pelattavaan PK-35 Vantaa – PS Kemi -otteluun itsellesi ja yhdeksälle kaverillesi. Kilpailun säännöt löydät täältä: Voita VIP-aitio itsellesi ja yhdeksälle kaverillesi

Kausikortille ladatulla arvolla voi maksaa pääkatsomon ylätasanteen isossa kioskissa. Muissa kioskeissa ei valitettavasti ole arvomaksumahdollisuutta.

PK-35 Vantaa – HIFK pelataan huomenna lauantaina 9.4. klo 16.00 Myyrmäen jalkapallostadionilla.