Kevin Mombilo Punamustien riveihin

23.3.2016

PK-35 Vantaa on solminut sarja-avauksen kynnyksellä sopimuksen laitapelaaja Kevin Mombilon kanssa. 22-vuotiaan Mombilon sopimus kattaa kauden 2016. Oikealla laidalla viihtyvä Mombilo on kärsinyt viime viikkoina loukkaantumisista, joten hän ei todennäköisesti ole käytettävissä lauantaina pelattavassa Suomen Cupin HIFK-ottelussa.

Viime kaudella Mombilo edusti Punamustien tapaan Ykköstä pelannutta porilaista FC Jazzia. Sitä ennen hän vietti kolme kautta FC Hongassa Kolmen FC Hongassa vietetyn kauden aikana Mombilo pelasi Veikkausliigassa 39 ottelua ja viimeisteli niissä kaksi maalia. PK-35 Vantaan valmennusosasto on Mombilolle tuttu jo espoolaisseurasta, sillä Shefki Kuqi ja Jose Riveiro toimivat kaudella 2014 FC Hongan valmentajina.

Juniorivuosinaan useaa seuraa edustanut Mombilo on pelannut kymmenen vuotta sitten yhden kauden myös PK-35:n junioreissa. Lisäksi Mombilo on pelannut useita otteluita Suomen nuorisomaajoukkueissa.

Mombilo liittyi Punamustien riveihin hyvillä mielin. Hän uskoo, että Myyrmäessä nähdään alkavalla kaudella yllätysvalmis miehistö.

– Nyt on todella hyvät fiilikset. Valmentajat ja melkein puolet joukkueesta olivat entuudestaan tuttuja, joten jengiin oli helppoa tulla sisään, Mombilo totesi.

– Vaikka PK-35 Vantaa pelasi viime kaudella Ykköstä, uskon meidän yllättävän monet joukkueet. Olemme menneet kovaa, enkä malta odottaa kauden alkua!

Punamustien kausikortit ovat myynnissä osoitteessa www.lippuautomaatti.fi/pk35vantaa. Yhdellä yhteisellä kausikortilla näet PK-35 Vantaan Veikkausliigan, Naisten Liigan ja Suomen Cupin kotiottelut sekä mahdolliset naisten Mestarien liigan kotiottelut.