Luvassa jälleen vauhdikas jalkapalloviikonloppu

26.2.2016

Punamustien seuraajilla ja jalkapallon ystävillä riittää myös tänä viikonloppuna paljon mielenkiintoista seurattavaa. PK-35 Vantaan miesten joukkue käyttää viikonlopun harjoitteluun, mutta Punamustien naiset pelaavat sunnuntaina kauden ensimmäisen kilpailullisen pelinsä. Lisäksi A-ja B-poikien SM-karsinnoissa pelataan jälleen tärkeitä otteluita.

PK-35:n ja VJS:n yhteisjoukkue jatkaa lauantai-iltapäivänä pelejään A-poikien SM-karsinnoissa, kun se kohtaa vieraskentällä Käpylän Pallon. Tähän mennessä PK-35/VJS on pelannut karsintasarjassa neljä ottelua, joista se on kerännyt lohkon neljänteen sijaan oikeuttavat viisi sarjapistettä. Edellisessä ottelussaan PK-35/VJS kärsi 1-2-tappion FC Espoolle, joten lauantaina joukkue haluaa palata jälleen voittojen tielle.

B-poikien SM-karsinnoissa PK-35 on voittanut neljästä ottelustaan kaksi hävinnyt kaksi. VJS sen sijaan on kerännyt pelaamistaan neljästä ottelusta yhden voiton ja yhden tasapelipisteen.

Joukkueiden keskinäinen ottelu päättyi PK-35:n 1-0-voitoon. Seuraavan ottelunsa PK-35 pelaa lauantaina, kun se kohtaa Talin hallissa HJK:n klo 17.15 alkaen. VJS sen sijaan isännöi FC Espoota Myyrmäki-hallissa niin ikään lauantaina klo 16.45 alkaen.

Punamustat mukana myös Suomen Cupissa

PK-35 Vantaan naisten joukkue pelaa sunnuntai-iltana vuoden ensimmäisen kilpaillullisen ottelunsa. Punamustien urakka Suomen Cupissa alkaa vierasottelulla Kakkosessa pelaavaa Helsingin Palloseuraa vastaan. Ottelu pelataan Talin hallissa sunnuntaina 28.2. klo 20.00.

Naisten edustusjoukkueen lisäksi Suomen Cupiin osallistuu myös PK-35, joka koostuu B-tyttöjen SM-sarjajoukkueen pelaajista. Joukkue aloitti cup-taipaleensa jo viime sunnuntaina, kun se kaatoi avauskierroksen ottelussa GFT:n peräti maalein 15-0. Punamustien tehokkain oli hattutempun iskenyt Mette Barck, mutta peräti yhdeksän eri pelaajaa kirjautti nimensä maalintekijätilastoihin.

PK-35 Vantaan miehet sen sijaan kohtaavat Suomen Cupin neljännellä kierroksella syksyn liigakarsinnoista tutun KTP:n. Ottelu pelataan perjantaina 18.3. klo 18.30 alkaen Arto Tolsa Areenalla Kotkassa.

Viikonlopun poiminnat

La 27.2. klo 15.00 KäPa – PK-35 A-poikien SM-karsinta, Talin halli