Punamustien ja Intersport Puhoksen yhteistyö jatkuu

9.2.2016

PK-35 Vantaa on solminut monivuotisen yhteistyösopimuksen urheiluvälineliike Intersport Puhoksen kanssa. Miesten ja naisten edustusjoukkueiden lisäksi laaja varustesopimus koskee myös PK-35:n junioriorganisaatiota.

PK-35 Vantaa jatkaa hyvin sujunutta yhteistyötään Intersport Puhoksen ja Niken kanssa. Uusi sopimus on kolmivuotinen ja sisältää option yhdestä lisävuodesta. Sopimuksen myötä PK-35 Vantaa käyttää myös tulevina kausina Niken varusteita. Intersport Puhos sen sijaan näkyy Punamustien peliasussa.

Kauppias Jyrki Mollgren on mielissään seuran ja Intersport Puhoksen välisen yhteistyön jatkumisesta. Hän muistuttaa, että jalkapallo on ympärivuotinen laji ja PK-35 on näkyvä seura, jolla on paljon jäseniä.

– Yhteistyö on sujunut todella hyvin, joten halusimme pitää siitä kiinni. Molemminpuolinen luottamus on todella vahvaa. Tavoitteenamme on tehdä kitkatonta yhteistyötä, joka hyödyttää molempia osapuolia, Mollgren totesi.

Erityisen tärkeänä Mollgren pitää sitä, että yhteistyö koskettaa koko seuraa. Hänen mukaansa on hienoa, että PK-35:n juniorien ja edustusjoukkueiden välit ovat läheiset.

– Sekä edustusjoukkueet että juniorit ovat meille tärkeitä. Meitä kiehtoo se, että PK-35:ssa juniorien ja  edustusjoukkueiden välillä ei ole mitään kitkaa. Molemmat haluavat toistensa parasta.

Mollgren toivoo, että laadukkaat varusteet siivittävät Punamustat hyviin tuloksiin pelikentällä.

– Toivon PK-35:lle alkavalla kaudella menestystä kaikilla tasoilla ja kaikissa ikäryhmissä. Toivomme voivamme palvella PK-35:n jäseniä parhaalla mahdollisella tavalla, Mollgren sanoi.

Myös PK-35:n junioriorganisaation toiminnanjohtaja Toni Leonoff on tyytyväinen uuteen yhteistyösopimukseen.

– On hienoa jatkaa hyvin alkanutta ja toimivaa yhteistyötä. Toivottavasti yhteistyö jatkuu pitkään. Intersportin arvot ja toimintatavat istuvat erinomaisesti yhteen PK-35:n kanssa.

– Intersport Puhoksen asiantuntevien ja erittäin mukavien henkilöiden kanssa on helppoa ja kivaa toimia sekä kehittää yhteistyötä puolin ja toisin, Leonoff kiitteli.