Jallun blogi: Intohimona tapahtumamarkkinointi

5.1.2016

Moi,

Olen Jari Hautala ja toimin jalkapallon Veikkausliigajoukkue PK-35 Vantaan myynti- ja markkinointijohtajana. Aloitin toimessani marraskuun lopussa. Seuran miehet nousivat juuri tulevaksi kaudeksi Veikkausliigaan ja naiset ovat päässeet juhlimaan Suomen mestaruutta viisi kertaa viimeisen kuuden vuoden aikana. Naiset ovat jopa pelanneet Mestareiden liigaa menestyksekkäästi useana vuotena. Pidämme myös tärkeänä yhteistyötä juniorityöhön panostavien yhteistyöseurojen kanssa.  Me olemme yksi yhteinen punamusta perhe.

Oma taustani on koripallon saralla. Olen toiminut siellä niin pelaajana kuin valmentajanakin. Upeiden muistojen lisäksi olen saanut urheilu-uraltani edellytyksiä toimia tiimeissä ja suhtautua asioihin intohimolla. Näiden lisäksi käteen on jäänyt pelaajana SM-kultaa Kouvolan Kouvoissa ja valmentajana ToPossa SM-hopeaa junioreiden alle 20-vuotiaiden sarjassa.

Urheilu-uran jälkeen olen toiminut mm. urheilu- ja tapahtuma-alalla noin 20 vuotta. Voisi sanoa, että intohimoni on siirtynyt kentältä toimiston puolelle. Tällä puolellakin olen jo saanut kokea useita onnistumisia, jotka kasvattavat nälkää entisestään.

Tulen siis kirjoittamaan blogia intohimoni kohteesta aina, kun asiaa tulee. Käsittelen varmasti aiheita, jotka liittyvät ottelutapahtumien palvelumuotoiluun ja elämyksellisyyteen koko perheen kannalta, kumppanuuksien vastikkeellisuuteen ja mahdollisiin uusiin konsepteihin, mahdollisuuksiimme seurana auttaa yrityksiä verkostoitumaan ja tekemään kauppaa keskenään. Myös digitaalisuuden luomat mahdollisuudet seuran näkökulmasta on mielenkiintoinen pohdinnan paikka.

Tällä hetkellä päällimmäisenä tehtävänäni on rakentaa organisaatio ja tavat toimia sekä luonnollisesti uusasiakashankinta kumppanipuolella. Kausikorttimyynti on jo ylittänyt viime vuoden tason ja toistaiseksi kaikki vanhat kumppanit ovat lähteneet mukaan matkaamme.

Jos sinua kiinnostaa olla mukana yhteisössämme, vaikka kausikortin haltijana, kumppanina, tekijänä tai esimerkiksi sanansaattajana, ole ihmeessä yhteydessä. Mukaan mahtuu vielä.

Kuulumisiin

Jari Hautala

Myynti- ja markkinointijohtaja

jari.hautala@pk35vantaa.fi

Jallun blogi avaa Punamustien blogikauden, jonka aikana eri seuratoimijat ja pelaajat pääsevät vapaasti kertomaan ajatuksiaan työstään, pelaamisesta, jalkapallosta tai jostain ihan muusta.