Riku Heinonen jatkaa Punamustissa

10.12.2015

PK-35 Vantaa on solminut kauden 2016 kattavan jatkosopimuksen keskikenttäpelaaja Riku Heinosen kanssa. Kolmannen kautensa Punamustissa aloittava Heinonen tarttui liigahaasteeseen innolla.

21-vuotias Heinonen on Järvenpään Palloseuran kasvatti, joka on edustanut PK-35 Vantaata kaudesta 2014 lähtien. Heinosella on myös Veikkausliigasta aiempaa kokemusta, sillä hän edusti pääsarjassa pelannutta Myllykosken Palloa puolentoista kauden ajan vuosina 2012 -2013. Lisäksi Heinonen on pelannut useita otteluita Suomen eri nuorisomaajoukkueissa.

Viime kausi jäi Heinosen osalta loukkaantumisen takia vajaaksi, joten hän joutui seuraamaan syksyn ratkaisupelit sivussa. Loukkaantumiseensa asti Heinonen toi kuitenkin Punamustien peliin vahvan panoksensa niin keskikentällä kuin muutamaan otteeseen myös keskuspuolustajan paikalla.

– Nyt on hyvä fiilis, kun pystyin tekemään jatkosopimuksen upeasti päättyneen viime kauden jälkeen, Heinonen kuvaili tunnelmiaan.

– Tulevaan kauteen lähden mielenkiinnolla ja täynnä intoa. Vantaalla tullaan varmasti näkemään hyvä ja menestyvä joukkue. Lähden kauteen myös henkilökohtaisesti suurin odotuksin. Toiveissa on ehjä ja terve kausi.

Punamustien kausikortit ovat nyt myynnissä osoitteessa www.lippuautomaatti.fi/pk35vantaa. Yhdellä yhteisellä kortilla näet samalla hinnalla kaikki Punamustien Veikkausliigan, Naisten Liigan, Suomen Cupin ja Liigacupin kotiottelut.