Daniel Rantanen suuntaa uusien haasteiden pariin

2.12.2015

Viime kaudella Punamustien edustusjoukkueeseen noussutta Daniel Rantasta ei nähdä tulevalla kaudella PK-35 Vantaan riveissä Veikkausliigassa. Hienoja otteita läpi kauden esittänyt 17-vuotias Rantanen siirtyy ensi kaudeksi uusien haasteiden pariin.

Rantanen debytoi Ykkösessä kotiottelussa Vasa IFK:ta vastaan ja onnistui maalinteossa heti seuraavassa kotiottelussa FC Jazzia vastaan. Rantanen iski viime kauden aikana lopulta kolme osumaa, joista etenkin AC Oulun verkkoon uponnut kaukolaukaus muistetaan varmasti Myyrmäessä vielä pitkään.

Rantanen tulee todellisesta punamustasta perheestä, sillä hänen isänsä Rami Rantanen pelasi Punamustien edellisen liigakauden joukkueessa vuonna 1998. Seuraikonin poika myöntää, että Punamustien jättäminen on haikeaa.

– Oli todella vaikea päätös lähteä PK-perheestä! PK-35 on minulle tärkeä seura, jossa olen viettänyt viimeiset neljä vuotta. Iso kiitos kaikille pelaajille, valmentajille ja taustoille, joiden kanssa olen työskennellyt. Viime kausi oli minulle todella erityinen, enkä tule unohtamaan sitä, Rantanen kiitteli.

– Erityiskiitos vielä Shefkille, joka auttoi minua todella paljon eteenpäin viime kauden aikana. Tsemppiä liigaan PK-35 Vantaa!

PK-35 Vantaa kiittää Danielia hienosta kaudesta ja toivottaa onnea jatkoon!