Yksi Yhteinen – Kauden 2016 kausikortit nyt myynnissä!

18.11.2015

Punamustien kausikortit kaudelle 2016 ovat nyt myynnissä! Tulevasta kaudesta on lupa odottaa jopa poikkeuksellisen jännittävää, sillä PK-35 Vantaa valmistautuu ensimmäiseen Veikkausliigakauteensa Myyrmäessä. Naiset sen sijaan lähtevät kauteen jälleen hallitsevina Suomen mestareina.

PK-35 Vantaa ottaa ensi kaudeksi käyttöön uuden modernin kausikortin. Yksi yhteinen – kortin tarkoituksena on tarjota lisäarvoa kausikortin omistajille, joten kausikortin ostajat saavat automaattisesti käyttöönsä myös kaikki kortin edut.

Kortin omistajat saavat käyttöönsä rahanarvoisia kumppanietuja, joita pyritään kehittämään ja tarjoamaan jatkuvasti lisää. Korttiin on mahdollista ladata myös rahaa, jolloin se toimii maksuvälineenä ottelutapahtumissa.

– Kortti on ottelutapahtumissa oiva ja erittäin nopea maksuväline. Portilla nykyaikainen tekniikka ja jäsenien sujuva sisäänpääsy ehkäisevät jonojen syntymistä, PK-35 Vantaan kehityspäällikkö Jukka Santala kommentoi.

Kausikortin hinnasta ja kortilla suoritetuista ostoista ohjataan osa PK-35 Helsingin junioriapuun. Kortin hankkimalla ja sitä käyttämällä on siis mahdollista tukea samalla myös vähävaraisia junioreita.

Voimassa olevat jäsenedut löydät täältä!

Yksi Yhteinen – miesten ja naisten kotiottelut yhdellä kortilla

Kausikortin hinta on aikuisille 150 euroa ja lapsille sekä muille alennusryhmäläisille (opiskelijat, eläkeläiset, varusmiehet) 100 euroa. Kausikortit ovat numeroimattomia, mutta katsojilla on mahdollisuus varmistaa oma vakiopaikkansa koko kaudeksi. 250 euron hintaiseen Punamustakerho-kausikorttiin kuuluu nimittäin oma nimikyltillä varustettu istumapaikka.

750 euron hintaiseen Kultatuoli-kausikorttiin sisältyy VIP-katsomopaikan lisäksi ruoka- ja juomatarjoilu kaikissa PK-35 Vantaan Veikkausliigan kotiotteluissa.

Kausikortti oikeuttaa sisäänpääsyyn kaikkiin PK-35 Vantaan Veikkausliigan ja Naisten Liigan kotiotteluihin. Lisäksi kausikortilla on vapaa pääsy myös molempien edustusjoukkueiden Suomen Cupin kotiotteluihin sekä miesten Liigacupin kotiotteluihin ja naisten mahdollisiin Mestarien liigan kotiotteluihin.

Punamustien kausikortit ovat nyt myynnissä osoitteessa www.lippuautomaatti.fi/pk35vantaa.

PK-35 Vantaan kausikorttihinnat kaudelle 2016

– Kultatuoli (VIP-kausikortti)  750,00€

– Punamustakerho (numeroitu nimikkopaikka) 250,00€

– Kausikortti (numeroimaton) 150,00€