Räden viimeiset tärpit Vakion kesäkisaan

25.7.2015

Punamustien legenda Rami Rantanen otti kesäkuussa haasteen vastaan ja lähti mukaan Veikkauksen järjestämään Vakion kesäkisaan. Nyt kisa on edennyt jo viimeiselle kierrokselleen. Kesäkisan viimeiset kohteet pelataan sunnuntai-iltana, joten ”Rädellä” on vielä yksi mahdollisuus kohentaa sijoitustaan legendojen kisan keskikastissa.

Viimeisellä kisaviikolla Räde on poiminut riviltä kaksi hyvää tärppiä. Niistä ensimmäinen on helppo valinta, sillä Punamustien ottelu on jälleen mukana vakiokupongilla. PK-35 Vantaa saa sunnuntai-iltana vieraakseen Mikkelin Palloilijat.

– Näin keväällä joukkueiden välisen harjoitusottelun, jonka MP voitti. Silloin pelissä ei kuitenkaan ollut panosta. Uskon PK-35 Vantaan hoitavan pelin kotonaan. Tämä on varma ykkönen, Räde totesi.

– Toinen on kohde 3 eli FC Inter-FC Lahti. Inter hoitaa tuon pelin kotonaan. He eivät ole vielä hävinneet kotonaan ja Lahti on vastaavasti voittanut vieraissa vain kerran.

Lisää Räden mietteitä voi kuunnella lauantai-iltapäivänä julkaistavalta videolta, jossa käydään vakiorivin ohella läpi myös Räden pojan Danielin kolmiviikkoista testirupeamaa Stoke Cityn kanssa.

Räden rivi kierrokselle 30:

1. Ilves-SJK 1 2
  2. RoPS-IFK Mariehamn 1X
  3. FC Inter-FC Lahti 1
  4. PK-35 Vantaa-MP 1
  5. Sudet-Lahti Akatemia 1
  6. FC Futura-Klubi 04 1 2
  7. FC Kiffen-JIPPO 1
  8. GrIFK-MuSa 1
  9. BK-46-Närpes Kraft 1X
  10. FC Kiisto-TP-47 X2
  11. FC YPA-Kerho 07 1
  12. FC Honka-PKKU 1
  13. KäPa-FCV   1 2

Vakion kesäkisaan voi osallistua Veikkauksen sivuilla osoitteessahttps://www3.veikkaus.fi/vakiosm/index.html. Sieltä pääsee myös seuraamaan legendojen kisan etenemistä ja ennen kaikkea Punamustia edustavan Räden osumatarkkuutta.

PK-35 Vantaa-MP pelataan sunnuntaina 26.7. klo 18.30 alkaen Myyrmäen jalkapallostadionilla.