PK-35 Vantaa haluaa auttaa FC Nokiaa

22.5.2015

PK-35 Vantaan miesten ja naisten edustusjoukkueet haluavat ojentaa auttavan kätensä tulipalossa omaisuuttaan menettäneelle FC Nokialle. FC Nokia on pirkanmaalainen nais- ja tyttöjalkapalloon keskittynyt jalkapalloseura. Myös Punamustien naisten edustusjoukkueen maalivahti Paula Myllyoja on nokialaisen jalkapalloperheen kasvatti.

Seuran Nokian keskuskentällä sijainnut varasto tuhoutui tulipalossa täysin keskiviikon ja torstain välisenä yönä. Tulipalon seurauksena FC Nokia menetti suuren osan tarvikkeistaan. Lisäksi palossa tuhoutuivat neljän joukkueen välineet. Joukossa olivat myös seuran nuorimman, viime syksynä perustetun 08-tyttöjen joukkueen harjoitustarvikkeet. Tulipalossa tuhoutui muun muassa palloja, harjoitusliivejä ja kartioita.

PK-35 Vantaa haluaa auttaa FC Nokiaa ja omalta osaltaan turvata sitä, että pelaajat eivät itse joutuisi maksajiksi. Pyydämme huomiseen miesten Ykkösen otteluun PK-35 Vantaa-PS Kemi saapuvien katsojien tuovan mukanaan vanhoja tai muuten tarpeettomiksi jääneitä harjoitustarvikkeita ja -välineitä. Ne tullaan lahjoittamaan FC Nokialle, jotta seura pystyisi jatkamaan toimintaansa mahdollisimman normaalisti. Keräyspiste sijaitsee lipunmyynnin luona.