UUTISET

Tiedote PK-35 Vantaan taloudesta

20.5.2015

PK-35 Vantaan julkisuudessa olleet tiedot maksamattomista palkoista ja uusista pelaajasopimuksista antoivat hieman väärän kuvan tilanteesta ja sen johdosta seurassa on päätetty antaa asioita selventävä tiedote.

PK-35 Vantaan palkanmaksuvaikeudet ovat johtuneet merkittävien yhteistyösopimusten tuloutusten viivästymisestä. Alkuvuonna saamatta jääneet tulot eivät jää seuralta saamatta, vaan niiden tuloutus ajoittuu nyt voimassa olevien suunnitelmien mukaan osaksi toukokuulle ja pääosin kesäkuulle. Toukokuun osuus on tullut tällä viikolla ja sillä on maksettu kaikki palkkaturvan kautta haetut palkkasaatavat ja muita palkkarästejä. Suunnitelmien mukaan seuran palkanmaksu on reaaliaikaisesti kunnossa kesäkuun aikana.

Uusien pelaajien tulolla joukkueeseen huhtikuussa ei ole ollut vaikutusta palkkarästeihin, vaan palkkarästit olivat syntyneet jo ennen sitä. Uusien pelaajien tulon mahdollisti yhteistyökumppaneiden saaminen rahoittamaan näitä pelaajahankintoja. Pelaajasopimukset on tehty seuran nimissä ja seuraa vastaa kaikista palkkaan liittyvistä kustannuksista. Uudet yhteistyösopimukset on korvamerkitty kattamaan nämä kustannukset. Ulkopuolisesta rahoituksesta puhuttaessa tarkoitetaan alkuperäisen budjetin ulkopuolista rahoitusta. Yhteistyösopimukset on tehty Suomessa toimivien tahojen kanssa.

Futisterveisin

Markku Hynninen

PK-35 Vantaa

Yhteistyössä Creature AD:n kanssa.

Arkistot