Punamustien viikkokatsaus: viikko 13

29.3.2021

Maalis-huhtikuun vaihde tarkoittaa Punamustille yhä vahvemmin katseiden kääntymistä kohti lähestyvää liigakautta. Ennen sarjapisteiden jakamista ohjelmassa on kuitenkin vielä Suomen Cupin välieräottelu. Samalla myös PK-35 Vantaan uudet verkkosivut edistyvät taustalla.

Lauantaina Suomen Cupin välierä

Punamustien tosipelit jatkuvat tulevana lauantaina Suomen Cupin välierän merkeissä. Molemmat etenivät puolivälieristä jatkoon selkeillä voitoilla. PK-35 Vantaa pudotti 5-1-luvuin jatkosta JyPKin ja HJK Ilveksen maalein 5-0. Punamustille välieräpaikka on toinen peräkkäinen. Loppuotteluun PK-35 Vantaa on edennyt viidesti.

Suomen Cupin välierä PK-35 Vantaa – HJK pelataan lauantaina 3.4. klo 14.00 Myyrmäen stadionilla. Koronarajoituksista johtuen ottelu pelataan suljetuin ovin, mutta Ruutu+ -palvelu näyttää ottelun suorana lähetyksenä.

Joukkueen poissaolotilanne

Joukkueen terveys- ja poissaolotilanne on cup-välierän lähestyessä varsin hyvä. Viime ottelusta sivussa olleista pelaajista Anna Vlasoff on palannut harjoitusvahvuuteen ja myös Tuulia Mikkolan toivotaan palaavan viikon aikana pelikentille. Emmi Mäensivu palaa harjoituksiin tiistaina.

Aurora Troberg, Netta Koso ja Emma Korkalainen sen sijaan ovat edelleen sivussa harjoitusvahvuudesta.

PK-35 Vantaan uudet verkkosivut työn alla

Seuran uusia verkkosivuja rakennetaan parhaillaan yhteistyössä mainostoimisto Creature AD:n kanssa. Uusi sivusto on tarkoituksena saada auki huhtikuun aikana. Sivu-uudistuksen tavoitteena on palvella PK-35 Vantaan kannattajia, seuraajia ja yhteistyökumppaneita entistäkin paremmin. Laadukkaan ja informatiivisen sisällön lisäksi uudet verkkosivut tukevat myös seuran kaupallisten toimintojen kehittämistä.

Uudistavalta etusivulta on mahdollista ostaa myös kiinteää mainostilaa. Mainospaikoista voi tiedustella sähköpostitse: info@pk35vantaa.fi.

Illalliskortit myynnissä

Elokuussa järjestettävän Punamustien varainhankintaillallisen illalliskortit ovat myynnissä. Illallinen järjestetään perjantaina 13.8. yhteistyössä paikallisen ravintolan Wanda´s Kitchen and Loungen kanssa. Ostamalla illalliskortteja tuet siis paikallisen naisjalkapallon lisäksi myös paikallista ravintolatoimijaa. Mikäli koronarajoitukset jatkuvat vielä elokuussa, siirtyy tilaisuus myöhäisempään ajankohtaan.

49 euron hintaisia illalliskortteja voi tilata sähköpostitse osoitteesta info@pk35vantaa.fi.

Lisätiedot ja illallismenun löydät TÄÄLTÄ.